17 березня
Тема "Написання прислівників разом, окремо і через дефіс"
1. Передивіться відео
2. Виконайте онлайн завдання
3. https://webpen.com.ua/pages/Morphology_constant_leng_parts/preposition_spelling.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема «Написання прислівників разом і через дефіс. Тренувальні вправи»
1.Передивіться відео.Пригадайте.
https://www.youtube.com/watch?v=6UoopVNYSmIВиконайте
2. Виконай онлайн тести.
http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/2.9.6-test.html
3. Виконай письмову у зошиті впр. 404 (підручник стор. 142)
-----------------------------------------------------------------------------
31.03.20
Тема "Написання прислівникових сполучень"
https://www.youtube.com/watch?v=9P2_HgjmulU
підручник стор. 143-144, впр. 411, 413, 419.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема "Написання прислівників разом, окремо і через дефіс"
1. Передивіться відео
2. Виконайте онлайн завдання
3. https://webpen.com.ua/pages/Morphology_constant_leng_parts/preposition_spelling.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема «Написання прислівників разом і через дефіс. Тренувальні вправи»
1.Передивіться відео.Пригадайте.
https://www.youtube.com/watch?v=6UoopVNYSmIВиконайте
2. Виконай онлайн тести.
http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/2.9.6-test.html
3. Виконай письмову у зошиті впр. 404 (підручник стор. 142)
-----------------------------------------------------------------------------
31.03.20
Тема "Написання прислівникових сполучень"
https://www.youtube.com/watch?v=9P2_HgjmulU
підручник стор. 143-144, впр. 411, 413, 419.
--------------------------------------------------------------------------
01.04.20
Контрольна тестова робота №5 (7 клас)
Прислівник
Варіант 1
1. Прислівник - це:
а) незмінна самостійна частина мови; б) незмінювана форма дієслова;
в) службова частина мови; г) особлива частина мови.
2. Знайдіть рядок, у якому всі слова - прислівники.
а) Вічність, темно, сім, жовтий, біжить;
б) голосно, ліворуч, день у день, безумовно;
в) один, вільний, зранку, поле; г) корабель, коротко, викрикуючи, сумно.
3. Визначте спосіб творення прислівників по-українсько¬му, засвітло, зверху.
а) Префіксальний; б) суфіксальний;
в) префіксально-суфіксальний; г) безафіксний.
4. У якому рядку записані прислівники, від яких не можна утворити ступені порівняння?
а) Гарно, багато, далеко, рішуче;
б) наспіх, тут, зопалу, навмисне, спросоння;
в) дорого, голосно, вузько, дбайливо; г) глибоко, рано, швидко, лукаво.
5. Виділіть рядок, у складі якого - лише словосполучення з прислівниками зі значенням часу дії.
а) Панує довго-довго, записувала щоліта, весело співати;
б) прийшов увечері, побачив уперше, співати втрьох;
в) складали з давніх-давен, зібрати взимку, завжди сміється;
г) падати донизу, колись прийде, говорив спросоння.
6. Знайдіть рядок, у якому всі прислівники пишуться через дефіс.
а) (Без)угаву, (по)двоє, (в)міру, (по)братському;
б) хоч(не)хоч, (на)гора, як(от), (по)моєму;
в) (за)довго, (поза)вчора, (без)вісти, (в)друге;
в) (ні)куди, з(дня)на(день), (до)побачення, ось(ось).
7. У якому рядку всі прислівники пишуться з -нн-?
а) Бажан...о, впевнен...о, шален...о, віддалей...о;
б) відмін...о, священ...о, старан...о, щоден...о;
в) гуман...о, активи...о, безупин...о, сон...о;
г) незбагнен...о, ден...о, зелен...о, туман...о.
8. У якому рядку всі прислівники пишуться окремо?
а) Де(таки), так(от), зроду(віку), десь(то), (казна)як;
б) (по)доброму, врешті(решт), (з)давніх(давен);
в) (з)року(в)рік, (на)щастя, рік(у)рік, (без)кінця;
г) як(раз), (по)нашому, (в)цілому, (по)перше.
9. У якому рядку записані прислівники, що виступають в реченні присудками?
а) Навстіж, холодно, прекрасно, там, сюди;
б) соромно, сухо, темно, легко, спросоння;
в) можна, варто, слід, треба, потрібно;
г) зразу, важче, праворуч, подекуди, ніяк.
10. Утворіть прислівники префіксальним способом.
На(перед, чисто), не(багато, гарно, весело, радісно).
11. Визначте, якими членами речення виступають виділені слова.
Озеро Байкал глибше за Каспійське море. Копай глибше.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
07.04.20
Виконай онлайн контрольну роботу з теми "Прислівник".Шановні учні, сфотографуйте результат і прийшліть вчителю, або класному керівнику.https://learningapps.org/view2061815---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
07.04.20
--------------------------------------------------------------------------------------------------
10.04.20
Тема "Прийменник як службова частина мови.Види прийменників за будовою".
Завдання1. Передивись уважно відео
Завдання 2 Виконай вправу 438 у зошиті і сфографуй. Відповідь відправ учителю.( Підказка: правильне виконаня вправи є в відео)
-----------------------------------------------------------------
14 квітня.
-----------------------------------------------------------------
14 квітня.
Тема "Жанри мовлення: оповідання, замітка. Особливості побудови замітки" Жанри мовлення оповідання - невеликий прозовий твір,в якому розповідається про подію чи кілька подій в житті героя. Відгук - це обмін враженнями про твір, фільм та інше, вираження свого ставлення до подій, героїв, вчинків. лист - це письмове висловлювання, призначене для спілкування з кимось на відстані. замітка - коротке повідомлення про якусь подію, що може зацікавити читачів.
Завдання написати замітку.
Завдання написати замітку.
Пам’ятка: Як працювати над заміткою. 1) Доберіть тему, яка б зацікавила всіх. 2) Визначте адресата й мету мовлення. 3) Сформулюйте основну думку. 4) Чітко продумайте композицію замітки. 5) Добирайте переконливі докази. 6) Дотримуйтесь відповідного стилю і типу мовлення. 7) Дбайте про мовленнєве оформлення замітки.
Фото замітки надіслати вчителю!
--------------------------------------------------------------
15.04.20
Тема «Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіз»
1 Уважно передивись відео!
--------------------------------------------------------------
15.04.20
Тема «Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіз»
1 Уважно передивись відео!
https://www.youtube.com/watch?v=ZNexcgYI47c
Виконай вправу письмово.
Забігати... батька в пекло;... батога; бере... плечей; мороз... плечей бере; мороз... плечима бігає; мішком... рогу вдарено; вибивати ґрунт ... ніг; видерти . землі; мов лихоманка так ... плечей і візьме; язик ... вухами мотається; ставати... дороги; не сходити... очей; ... чужим тином.
Довідка: із/за, по/перед, по/за, по/під, по/перек, з/за, з/під, з/перед.
Фото роботи перешли вчителю.
--------------------------------------------------------------
Виконай вправу письмово.
Забігати... батька в пекло;... батога; бере... плечей; мороз... плечей бере; мороз... плечима бігає; мішком... рогу вдарено; вибивати ґрунт ... ніг; видерти . землі; мов лихоманка так ... плечей і візьме; язик ... вухами мотається; ставати... дороги; не сходити... очей; ... чужим тином.
Довідка: із/за, по/перед, по/за, по/під, по/перек, з/за, з/під, з/перед.
Фото роботи перешли вчителю.
--------------------------------------------------------------
Тема «Сполучник як службова частина мови. Види
сполучників за будовою, походженням»
1.
Передивись уважно відео
2.Самостійна робота (пройди тест і надішли вчителю)
1. Сполучник –це …
А самостійна частина мови.
Б службова частина мови.
В форма дієслова.
2. Сполучники поділяються на групи …
А за походженням, способом
уживання у реченні.
Б за походженням,
будовою.
в) за будовою,
значенням.
3. У якому рядку правильно
вказано морфологічні ознаки сполучника.
А Рід, число, відмінок.
Б Час, вид, особа.
В Незмінне слово.
4. Сполучники за значенням бувають…
А сурядні й підрядні.
Б похідні та непохідні.
В прості й складні.
5. Яка роль сполучника в
реченні?
А Додаток.
Б Обставина
В Членом речення не буває.
А Зате, хоч, тому що, про.
Б Або, та, не, якби.
В І, щоб, немов, чи.
--------------------------------------------------------------------------------
21.04.20
---------------------------------------------------------------
24 квітня Тема "РМ .Твір - розповідь "Моя улюблена справа". Напишіть твір в художньому стилі я ви або (готуєте обід, малюєте, ремонтуєте тощо).
--------------------------------------------------------------
28.04.20
Контрольний диктант "Лебеді"
https://www.youtube.com/watch?v=SFsBK-YcbYk
Прослухайте і запишіть. Успіхів вам!
Тема «Частка як службова частина мови.
Розряди часток за значенням»
Часткою називається службова частина
мови, яка надає реченню чи окремим його членам певних відтінків значення або
служить для утворення окремих граматичних форм. Наприклад: Невже тобі воля не обридла? (Леся Українка).
За значенням і вживанням частки
поділяються на модальні
(фразові), заперечні й формотворчі.
1. Записати
частки, розподіливши їх у три стовпчики:
а) модальні; б)
заперечні; в) формотворчі.
Хай, нехай, би, не, ні, ані, хіба, чи,
невже, що за, що то, ось, от, це, оце, ото, он, ген, саме, якраз, справді,
точно, власне, хоча б, аж, же, мовби, годі, бодай, бо, давай.
----------------------------------------------------------------------------
Тема "Написання часток -бо, -но, -от, -таки"
2. Випишіть з тексту частки.
Був би послом, якби не вдався ослом. Аж на небі чути, як наші мухи кашляють. Якби пес робив, то б у чоботях ходив. Чи я не знівечив чужого слова? Чи не забув, як гомонить діброва? Нехай не падає прокляття на наше прізвище родинне, нехай же, сину, довіряє твоєму підпису людина. І тільки попіл попелом лежить. Якою б темною ніч не була, а сонце таки зійде. (Підказка 12 часток не-3)
Розпишіть, будь ласка!
--------------------------------------------------
7 травня Розпишіть, будь ласка!
--------------------------------------------------
Контрольний диктант "Лебеді"
https://www.youtube.com/watch?v=SFsBK-YcbYk
Прослухайте і запишіть. Успіхів вам!
Сфотографуйте і надішліть вчителю
--------------------------------------------------
Запишіть частки
--------------------------------------------------
Тема «Правопис часток»
https://www.youtube.com/watch?v=q0rJgzqOQl4Запишіть частки
Аби/хто,
де/який, чи/мало, що/найкраще, як/раз, ані/трохи, будь/що, все/таки, де/з/чим,
що/до, що/ж/до, будь/з/ким, хто/зна/в/якому, казна/ як, де/небудь, як/от,
аби/то, все/ж, будь/де, де/б/то/не/було, звідки/небудь, що/то/за, чий/небудь,
хіба/що, от/таки, або/що, не/мов/би/то, ні/би, ато/ж, а/як/же, а/вже/ж, тако/ж.
------------------------------------------------------
------------------------------------------------------
Середа 13 травня
Тема
«Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значення»
1.
Передивись відео, виконай запропоновані вправи.
2.
Виконайте творче завдання.
У подані
речення введіть вигуки з довідки,
з’ясуйте групу за значенням.
Наші ліси прекрасні,
неповторні! Який голос
у мого товариша!
Рідна земле, ми
твої сини! Дуже
хотілося нам побувати на
полі, де точився
цей бій. Як
час летить. Дуже
змінилося все за цей
рік. Ще й
прикидаємось.
Д о в і д к а:
ох, о, ач,
ой, о, гай-гай,
ах.
П'ятниця 15 травня
Тема «Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значення»
Із поданих слів випишіть:
---------------------------------------
19 травня
Із поданих слів випишіть:
1 група-емоційні вигуки;
2 група-спонукальні вигуки;
3 група-вигуки етикету;
4 група-звуконаслідувальні слова;
Гой, фі, ого, ну, шабаш, тррр, тьох-тьох-тьох, леле, цить, спасибі, кукуріку, бубух, будь ласка, привіт, ай, от тобі раз, ква-а-а, м’яв-у, надобраніч, геть.---------------------------------------
19 травня
Контрольна робота "Службові частини мови" (тести у гугл формі) https://docs.google.com/forms/d/1p8bKSqb451G8iDuGYqTmzH0vmR8MRUcHjHsEb5TLxPA/edit
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьТест зробив 11из12
ОтветитьУдалитьВино не робиться
ОтветитьУдалить