Практична робота №6 https://drive.google.com/open?id=15BRyw2oVJ0GCw_ZaGo0WHglBtrIa9U82
Привіт, друзі!
Незабаром, 22 березня, ми будемо відзначати Всесвітній день води (https://www.un.org/ru/observances/water-day). Цього року він проходить під гаслом "Вода та зміни клімату - прискорення дій". Вода ‒ дуже цінний і водночас дуже вразливий ресурс через антропогенне навантаження та кліматичні зміни.
З метою привернення уваги до водних ресурсів та залучення молоді ми проводимо флешмоб #вода_сьогодні. Умови участі прості, до участі у флешмобі запрошується як учнівська та студентська молодь, так і викладачі та дорослі.
Які умови флешмобу?
Ми просимо вас ділитись водними світлинами в соціальних мережах facebook та instagram. Тематика фото - водні ресурси, відпочинок біля річок чи на морі, ваше бачення екологічних проблем, пов'язаних з водою. Обов'язково використовуйте нижче зазначені хештеги #, щоб ми могли знайти ваші фото:
#вода_сьогодні
#ДеньВоди2020
#WorldWaterDay2020
#WWD2020
#hydrology
#eco_odeku
Чекаємо на ваші світлини!
Найкращі будуть опубліковані в наших соціальних мережах
----------------------------------------------------------------------------
Тема: Розмноження тварин та його значення https://drive.google.com/open?id=16VgXTGv3UjbzBK1EQLkjNLUO5ON2eGd3
-------------------------------------------------------------------------------------------------
02.04.20
Тема: Тривалість життя, ріст тварин. Лабораторне дослідження №4. Визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб. https://drive.google.com/open?id=1IAC7iivdfESP_h11-U_1a3MQjVq8lzs0
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
06.04.20
Узагальнення знань "Процеси життєдіяльності тварин"
https://onlinetestpad.com/ua/testview/250811-uzagalnennya-procesi-zhittediyalnosti-tvarin
Виконати тестові завдання результат сфотографувати та надіслати вчителю на електронну почту
---------------------------------------------------------------------------------------
23.04.20
---------------------------------------------------------------------------------------
28.04
Незабаром, 22 березня, ми будемо відзначати Всесвітній день води (https://www.un.org/ru/observances/water-day). Цього року він проходить під гаслом "Вода та зміни клімату - прискорення дій". Вода ‒ дуже цінний і водночас дуже вразливий ресурс через антропогенне навантаження та кліматичні зміни.
З метою привернення уваги до водних ресурсів та залучення молоді ми проводимо флешмоб #вода_сьогодні. Умови участі прості, до участі у флешмобі запрошується як учнівська та студентська молодь, так і викладачі та дорослі.
Які умови флешмобу?
Ми просимо вас ділитись водними світлинами в соціальних мережах facebook та instagram. Тематика фото - водні ресурси, відпочинок біля річок чи на морі, ваше бачення екологічних проблем, пов'язаних з водою. Обов'язково використовуйте нижче зазначені хештеги #, щоб ми могли знайти ваші фото:
#вода_сьогодні
#ДеньВоди2020
#WorldWaterDay2020
#WWD2020
#hydrology
#eco_odeku
Чекаємо на ваші світлини!
Найкращі будуть опубліковані в наших соціальних мережах
----------------------------------------------------------------------------
Тема: Розмноження тварин та його значення https://drive.google.com/open?id=16VgXTGv3UjbzBK1EQLkjNLUO5ON2eGd3
-------------------------------------------------------------------------------------------------
02.04.20
Тема: Тривалість життя, ріст тварин. Лабораторне дослідження №4. Визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб. https://drive.google.com/open?id=1IAC7iivdfESP_h11-U_1a3MQjVq8lzs0
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
06.04.20
Узагальнення знань "Процеси життєдіяльності тварин"
https://onlinetestpad.com/ua/testview/250811-uzagalnennya-procesi-zhittediyalnosti-tvarin
Виконати тестові завдання результат сфотографувати та надіслати вчителю на електронну почту
sedrakyan.s.g@gmail.com , вайбер або в мессенджер.
Термін виконання до 7 квітня
------------------------------------------------------------------------------------------------
07.04.20
Тема: Тематичне оцінювання (тестові завдання)
виконати до 09.04
---------------------------------------------------------------
Тема: Поведінка тварин. Лабораторне дослідження.
------------------------------------------------------------------------------------------------
07.04.20
Тема: Тематичне оцінювання (тестові завдання)
виконати до 09.04
---------------------------------------------------------------
Тема: Поведінка тварин. Лабораторне дослідження.
Д\З . Опрацювати матеріал. Оформити лабораторну роботу у зошитах https://drive.google.com/open?id=1tdHvKAGnRP2WNkh_J0XgrrahnSVglXZd
----------------------------------------------------------------------------------------------
14.04.20
Тема: Практична робота №7 Визначення форм поведінки тварин https://www.youtube.com/watch?v=dTlHkdH4O4M Задання:
----------------------------------------------------------------------------------------------
14.04.20
Тема: Практична робота №7 Визначення форм поведінки тварин https://www.youtube.com/watch?v=dTlHkdH4O4M Задання:
1.Подивіться відео.
2. Визначте тварин, поведінка яких зафіксована на відео. 3.Виокремте прояви поведінки тварин
4.Заповніть таблицю за посиланням https://forms.gle/Ys1Mcw4oyFE9Qc4H6
---------------------------------------------------------------------------------------------
16.04.- 21.04
---------------------------------------------------------------------------------------------
16.04.- 21.04
Вроджена і набута поведінка. Способи орієнтування тварин. Міграції. Уважно передивіться відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=QmX__ZKFqV8. Скласти кроссворд на 10-12 слів, пов"язаних з поведінкою тварин. Фото відправити на перевірку.
Термін виконання- 23.04
------------------------------------------------------------
23.04
Термін виконання- 23.04
------------------------------------------------------------
23.04
Тема: Елементарна розумова діяльність тварин
Запишіть в зошит дату та тему уроку
Перегляд відео до уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=QzaR2jqh8DI&feature=emb_logo
Запишіть в зошит дату та тему уроку
Перегляд відео до уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=QzaR2jqh8DI&feature=emb_logo
презентації до уроку за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-elementarna-rozumova-dialnist-tvarin-13226.html
Виконати тестові завдання. відповіді відправити на перевірку вчителю у мессенджер https://naurok.com.ua/test/elementarna-rozumova-diyalnist-tvarin-6836.htmlhttps://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-elementarna-rozumova-dialnist-tvarin-13226.html
---------------------------------------------------------------------------------------
23.04.20
Тема: Елементарна розумова діяльність тварин
Запишіть в зошит дату та тему уроку
Перегляд відео до уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=QzaR2jqh8DI&feature=emb_logo
Запишіть в зошит дату та тему уроку
Перегляд відео до уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=QzaR2jqh8DI&feature=emb_logo
презентації до уроку за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-elementarna-rozumova-dialnist-tvarin-13226.html
Виконати тестові завдання. відповіді відправити на перевірку вчителю у мессенджер https://naurok.com.ua/test/elementarna-rozumova-diyalnist-tvarin-6836.htmlhttps://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-elementarna-rozumova-dialnist-tvarin-13226.html
---------------------------------------------------------------------------------------
28.04
Тема: Індивідуальна поведінка тварин
1. Опрацювати та проаналізувати відео https://www.youtube.com/watch?v=t67ppt81LkM
2.Закріпи знання – збери пазли https://learningapps.org/3444815
----------------------------------------------------------------------------------
30.04
1. Опрацювати та проаналізувати відео https://www.youtube.com/watch?v=t67ppt81LkM
2.Закріпи знання – збери пазли https://learningapps.org/3444815
----------------------------------------------------------------------------------
30.04
Тема: Репродуктивна поведінка тварин
1.Опрацюйте https://svitppt.com.ua/prirodoznavstvo/shlyubna-povedinka-tvarin.html
2. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/testovi-zavdannya-po-temi-reproduktivna-povedinka-tvarin-54942.html
----------------------------------------------------------------------------------
Тема: Соціальна та територіальна поведінка тварин
1. Опрацюйте матеріал презентації https://drive.google.com/open?id=1j_La0lkPEsQRobXkizkuiV5TaQMO4mwB
2. Виконайте тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/socialna-ta-teritorialna-povedinka-tvarin-evolyuciya-povedinki-tvarin-za-pidruchnikom-biologiya-sobol-285528.html
-----------------------------------------------------------------------
7.05.20 Тема: Еволюція поведінки тварин,її пристосувальне значення" Опрацювати тексти підручника "Біологія 7" параграфи 49,50.
Переглянути навчальні відеофільми "Як тварини пристосовані до життя в різних умовах" та "Адаптація. Чому тваринний та рослинний світ може навчити людину" за результатом перегляду записати до робочого зошита основні види пристосувальної поведінки тварин
навести по три приклади пристосування тварин та по три приклади пристосування рослин до різних умов існування. Фотозвіт про виконану роботу надіслати вчителю.
2. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/testovi-zavdannya-po-temi-reproduktivna-povedinka-tvarin-54942.html
----------------------------------------------------------------------------------
Тема: Соціальна та територіальна поведінка тварин
1. Опрацюйте матеріал презентації https://drive.google.com/open?id=1j_La0lkPEsQRobXkizkuiV5TaQMO4mwB
2. Виконайте тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/socialna-ta-teritorialna-povedinka-tvarin-evolyuciya-povedinki-tvarin-za-pidruchnikom-biologiya-sobol-285528.html
-----------------------------------------------------------------------
7.05.20 Тема: Еволюція поведінки тварин,її пристосувальне значення" Опрацювати тексти підручника "Біологія 7" параграфи 49,50.
Переглянути навчальні відеофільми "Як тварини пристосовані до життя в різних умовах" та "Адаптація. Чому тваринний та рослинний світ може навчити людину" за результатом перегляду записати до робочого зошита основні види пристосувальної поведінки тварин
навести по три приклади пристосування тварин та по три приклади пристосування рослин до різних умов існування. Фотозвіт про виконану роботу надіслати вчителю.
2) https://www.youtube.com/watch?v=KMsU33lfOSw&feature=emb_logo
-------------------------------------------------------
12.05
Контрольна робота з теми «Поведінка тварин»
Виконати завдання за посиланням, https://onlinetestpad.com/ua/test/147055poved%D1%96nka-tvarin
результати відправити вчителю
------------------------------------------------------
14/05 Тема: Організми та чинники живої природи
-------------------------------------------------------
12.05
Контрольна робота з теми «Поведінка тварин»
Виконати завдання за посиланням, https://onlinetestpad.com/ua/test/147055poved%D1%96nka-tvarin
результати відправити вчителю
------------------------------------------------------
14/05 Тема: Організми та чинники живої природи
1) Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=KBFT9tfRbJs
2) Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/organizm-ta-chinniki-zhivo-prirodi-334223.html
-------------------------------------------------------
19.05
-------------------------------------------------------
19.05
Тема: Організми та чинники живої природи
1) Передивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=Lwwruk08yYg
2) Письмово дайте відповіді на запитання 3 –5 на с.197 підручника, § 59.
-------------------------------------------------------
21.05
1) Передивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=Lwwruk08yYg
2) Письмово дайте відповіді на запитання 3 –5 на с.197 підручника, § 59.
-------------------------------------------------------
21.05
Тема: Організми й екосистеми.
1) Передивіться відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=KBFT9tfRbJs
2) Виконайте тест, щоб перевірити знання https://naurok.com.ua/test/organizmi-y-ekosistemi-374817.html
1) Передивіться відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=KBFT9tfRbJs
2) Виконайте тест, щоб перевірити знання https://naurok.com.ua/test/organizmi-y-ekosistemi-374817.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий